28910 22222 Ωράριο: 07:30 - 15:00
logo

Συχνές Ερωτήσεις

 

FAQ-1vv

Με ποιους τρόπους εξοφλείται ο Λογαριασμός Κατανάλωσης Νερού Ύδρευσης;

Ο λογαριασμός εξοφλείται: – On-line (μέσω της ιστοσελίδας) με χρήση κάρτας (e-payments). – Στις συμβεβλημένες τράπεζες με: Εντολή Χρέωσης, Πάγια Εντολή, Μετρητά, Web banking, Phone banking. – Στα Γραφεία της Δ.Ε.Υ.Α.Μ.Π. που βρίσκονται στο Αρκαλοχώρι, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, με μετρητά ή με χρήση κάρτας. – Στα Σημεία Εξυπηρέτησης που βρίσκονται στα Δημοτικά Καταστήματα Καστελλίου και Θραψανού, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, με μετρητά ή με χρήση κάρτας. – Σε Τράπεζα μέσω συστήματος ΔΙΑΣ (με την προσκόμισή του) – Στα ΕΛ.ΤΑ, όλης της Χώρας.

Μπορεί ένας λογαριασμός να εξοφληθεί χωρίς την προσκόμισή του;

Είναι εφικτή η εξόφληση του Λογαριασμού χωρίς την προσκόμισή του μόνο στα Γραφεία της Δ.Ε.Υ.Α.Μ.Π. και στα Σημεία Εξυπηρέτησης, αλλά για λόγους ταχύτερης εξυπηρέτησης δεν συστήνεται.

Τι συμβαίνει όταν ένας λογαριασμός δεν εξοφληθεί εμπρόθεσμα;

Μετά τη λήξη της προθεσμίας πληρωμής ο λογαριασμός επιβαρύνεται με τις νόμιμες προσαυξήσεις. Η ύπαρξη ληξιπρόθεσμων οφειλών επιφέρει τον κίνδυνο διακοπής της υδροδότησης του ακινήτου με την ταυτόχρονη αφαίρεση του υδρομέτρου, χωρίς ειδοποίηση. Η επανασύνδεση της παροχής απαιτεί την εξόφληση του λογαριασμού και την επιπλέον καταβολή των σχετικών εξόδων επανατοποθέτησης υδρομέτρου.

Πως μπορώ να υπαxθώ στο Κοινωνικό Τιμολόγιο;

Η υπαγωγή στο Κοινωνικό Τιμολόγιο είναι εφικτή εφόσον συντρέχουν οι προϋποθέσεις, προσκομιστούν τα δικαιολογητικά και υποβληθεί σχετικό αίτημα. Η διαδικασία περιγράφεται στην ενότητα που αφορά το Κοινωνικό Τιμολόγιο.

Πως μπορώ να ρυθμίσω τις οφειλές μου;

Είναι δυνατόν η εξόφληση των λογαριασμών νερού να ρυθμίζεται σε μηνιαίες δόσεις, μετά από αίτηση του οφειλέτη. Για την υπαγωγή στη ρύθμιση απαιτείται προκαταβολή 20%. Ο μέγιστος αριθμός των δόσεων ανέρχεται σε 30, ενώ το ελάχιστο ποσό δόσης σε € 30,00/μήνα.

Γιατί η τιμολόγηση του νερού βασίζεται στην κλιμάκωση των τιμών;

Όσο περισσότερο νερό καταναλώνει κάποιος τόσο αυξάνεται και το αντίτιμο (η τιμή) που πληρώνει. Το κλιμακωτό τιμολόγιο έχει ως στόχο την καταπολέμηση της σπατάλης και της αλόγιστης χρήσης του νερού. Λειτουργεί ως κίνητρο ώστε να μην υπάρχουν μεγάλες καταναλώσεις.  Η κλιμάκωση της τιμής του νερού δεν έχει εισπρακτικό χαρακτήρα.

Αν υπάρχει αμφιβολία ως προς την ορθότητα του λογαριασμού τι μπορεί να γίνει;

Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υποβάλει ένσταση σε διάστημα 15 ημερών από την έκδοση του λογαριασμού του, αφού πρώτα ο ίδιος έχει ελέγξει την ένδειξη του υδρομέτρου και την γνωστοποιήσει στη ΔΕΥΑΜΠ με φωτογραφία. Αν κριθεί απαραίτητο το υδρόμετρο ελέγχεται από αρμόδιους υπαλλήλους της Δ.Ε.Υ.Α.Μ.Π. και εφόσον διαπιστωθεί λάθος, ακολουθείται διαδικασία διόρθωσης και επανέκδοσης του λογαριασμού.

Τι ενέργειες μπορεί να κάνει ένας καταναλωτής όταν διαπιστώσει μια βλάβη ή μια εξωτερική διαρροή;

Καλέστε αμέσως τη Δ.Ε.Υ.Α.Μ.Π. στο 28910 22222, ή καταχωρίστε τη βλάβη στην ιστοσελίδα ή στείλτε mail και δηλώστε το ακριβές σημείο της βλάβης ή της διαρροής. Συνεργείο της Επιχείρησης θα σπεύσει άμεσα να την αποκαταστήσει.

Ποια είναι τα βήματα που ακολουθούνται σε περίπτωση εσωτερικής διαρροής;

Σε περίπτωση που διαπιστώσουμε ότι υπάρχει διαρροή μετά το υδρόμετρο, θα πρέπει αμέσως να ελέγξουμε και να επισκευάσουμε με ιδιώτη υδραυλικό τις εγκαταστάσεις του ακινήτου.

Τι πρέπει να κάνουν οι καταναλωτές στις περιπτώσεις αιφνίδιων διακοπών της υδροδότησης;

Να ειδοποιήσουν αμέσως την Δ.Ε.Υ.Α. Μινώα Πεδιάδας στα τηλέφωνα των βλαβών και να έχουν ανοικτή μόνο τη βρύση που γεμίζει την μπανιέρα. Οι βρύσες του ζεστού νερού, των πλυντηρίων, των ψυγείων και των φίλτρων νερού πρέπει να είναι κλειστές. Όταν αποκατασταθεί η υδροδότηση θα αφήσουν να χυθεί λίγο νερό στην μπανιέρα παρατηρώντας το χρώμα και τη θολότητα του που φαίνεται πιο εύκολα στην λευκή επιφάνεια. Πρέπει να υπάρχει σταθερή βελτίωση μέχρι το νερό να είναι τελείως διαυγές και άχρωμο όταν η μπανιέρα γεμίσει μέχρι ύψους περίπου 30 εκατοστών.

Το νερό που παρέχει η Δ.Ε.Υ.Α.Μ.Π. είναι ασφαλές και πόσιμο;

Το νερό που παρέχει η Δ.Ε.Υ.Α. Μινώα Πεδιάδας προορίζεται για ανθρώπινη κατανάλωση, είναι ασφαλές για την υγεία και πόσιμο σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.

Μερικές φορές το νερό είναι θολό. Πότε πρέπει να ανησυχούμε και τι πρέπει να κάνουμε;

Πρέπει να γεμίσουμε ένα ποτήρι με νερό, να το αφήσουμε να ηρεμήσει 10 λεπτά της ώρας και να το παρατηρήσουμε. Αν το νερό γίνει διαυγές και δεν έχουν κατασταλάξει στερεά σωματίδια ή ιζήματα τότε η θολότητα οφείλεται σε αέρα παγιδευμένο στο δίκτυο και δεν πρέπει να ανησυχούμε γιατί σε αυτήν την περίπτωση το νερό είναι πόσιμο. Αν το νερό παραμένει θολό ή έχουν κατασταλάξει ιζήματα, τότε το νερό πιθανώς δεν είναι πόσιμο και πρέπει αμέσως να ειδοποιηθεί η Δ.Ε.Υ.Α.Μ.Π.

Η σύνδεση του ακινήτου με το αποχετευτικό σύστημα είναι υποχρεωτική;

Το αποχετευτικό σύστημα αποτελεί μια υποδομή βαρύνουσας σημασίας για την προστασία του υδροφορέα, του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας. Η σύνδεση του ακινήτου με την αποχέτευση είναι υποχρεωτική όπως προκύπτει από μια σειρά νομικών και υγειονομικών διατάξεων.

Ο Τομέας της άρδευσης υπόκειται στην αρμοδιότητα της Δ.Ε.Υ.Α.Μ.Π.;

Η άρδευση της περιοχής δεν αποτελεί αντικείμενο της Δ.Ε.Υ.Α.Μ.Π. Η διαχείριση του αρδευτικού νερού υπόκειται στην αρμοδιότητα της Υπηρεσίας Άρδευσης του Δήμου Μινώα Πεδιάδας.


Designed by porcupine colors | Developed by